תקנון, מדיניות ביטולים ומדיניות פרטיות

ברוכים הבאים למיזם התוכן "לכבוש כל במה" –
STAG TO THE TOP של ענת אביעד.

 תקנון

  1. ההרשמה לכל אחד מהקורסים/סדנאות/הרצאות/תוכנית ליווי אישי מותנית במילוי טופס הרשמה ותשלום בטופס הייעודי בטרם מועד תחילת הקורס/סדנא/הרצאה/תוכן ליווי אישי.
  2. ייתכנו שינויים בתוכן, סדר המפגשים ובמועד על פי שיקול דעת של מיזם התוכן “לכבוש כל במה”.
  3. התשלום יתבצע ברכישה מאובטחת באמצעות אשראי/ביט/העברה בנקאית. ניתן לשלם בתשלומים בכפוף לאישור מיזם התוכן “לכבוש כל במה”.

מדיניות ביטולים

  1. על פי חוק הגנת הצרכן (ביטול עסקה) ניתן לבטל את ההשתתפות תוך 14 ימים ממועד ההרשמה ולקבל החזר בקיזוז 5% מסך העסקה או 100 ₪, הנמוך מבינהם.
  2. במידה והודעת הביטול תתרחש בפרק הזמן שבין 14 ימים מיום ההרשמה ועד מועד פתיחת הקורס/סדנא/תוכנית ליווי אישי ( או כל מוצר אחר בעל מספר מפגשים), התשלום יוחזר בניקוי דמי הרשמה בגובה 10% מסך העסקה.
  3. לאחר המפגש הראשון בקורס/ סדנא/ תוכנית ליווי אישי ( או כל מוצר אחר בעל מספר מפגשים), ניתן יהיה לבטל השתתפות ולקבל 70% אחוז מסכום התשלום ובתנאי שההודעה על ביטול תהייה עד יום לאחר המפגש הראשון. לאחר מכן, לא ניתן יהיה לבטל את העסקה.
  4. באשר לקורסים דיגיטליים בלבד- ישנה אפשרות לבטל רכישת קורס דיגיטלי תוך 7  ימים מיום הקנייה ולקבל החזר כספי מלא. לאחר מכן לא ניתן לבטל את  העסקה.

 

מדיניות פרטיות

  1. בעת מילוי טופס השארת הודעה או טופס הרשמה לכל אחת מהתוכניות, אתם מאשרים את הצטרפותכם לרשימת התפוצה של ענת אביעד. כל מי שיבחר להיות חלק מרשימה זו יהנה מתכנים מעשירים, מבצעים, הנחות ועידכונים. ניתן להסיר פרטיכם מהרשימה בכל עת.
  2. מיזם התוכן “לכבוש כל במה” מתחייב לשמור פרטיות הנרשמים ולא להעביר שום פרט לגורם שלישי כלשהוא.

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מלאו את הפרטים לקבלת המדריך

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

ההרצאה "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

הסדנא "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

דילוג לתוכן