"שנה את חייך היום. אל תמהר אל העתיד. פעל עכשיו ללא עיכוב"

סימון דה – בובאר

סטוריטלינג ועמידה מול קהל למרצים ובעלי/ות עסקים

תוכנית ליווי אישי

תוכנית מקצועית בהתאמה אישית

אין ספק, לקבל פירגונים זה תמיד מחמם את הלב ובמיוחד ממשתתפי תוכנית ליווי אישי של מיזם התוכן
“לכבוש כל במה – STAGE TO THE TOP”. כל אחד מהמשתתפים עבר תהליך מקצועי, מרגש ומותאם לצרכי העסק או ההרצאה שלהם.

אם יש לכם עסק אתם בוודאי מבינים שחשוב לפרסם סירטונים שיווקים ולדבר ישירות ללקוחות שלכם.

בין אם אתם מרצים על סיפור חייכם ובין אם אתם מרצים על תחום הידע שלכם או מעבירים פרזנטציות, אתם מבינים שהמסר חייב להיות מדויק, ברור ולוכד קשב.

אבל...

כמה פעמים קרה לכם כשאתם עומדים מול קהל או מדברים אל הלקוחות שלכם, בסירטון או באופן פרונטלי, ולמרות הניסיון שלכם, אתם חשים אי נוחות, מרגישים שמשהו “תקוע”, שהמסר לא עובר כהלכה או אפילו נתקפים בפחד קהל ?

מכירים את הסיטואציות האלה? אם יש בכם תשוקה לעמוד מול קהל ולהרצות, להעביר ערך, מסר וידע, אם אתם מרצים ותיקים או מרצים בתחילת הדרך, או שאתם בעלי/ות  עסקים המעוניינים לדייק את המסר וסיפור העסק שלכם, תוכנית ליווי אישי מעניקה לכם בדיוק את מה שאתם צריכים בכדי להסיר את המחסומים ולהצליח!

מיומנויות עמידה מול קהל וסטוריטלינג בהתאמה אישית

מה הקשר בין סטוריטלינג ובין עמידה מול קהל?

אם סטוריטילנג עוסק ברובד של התוכן, מיומנויות עמידה מול קהל עוסקות באופן הגשת התוכן.

תוכנית ליווי אישי היא תוכנית מותאמת אישית המאפשרת שילוב של שתי המיומנויות, סטוריטלינג ועמידה מול, בהתאם לצורך של המרצה או בעל/ת העסק.

אז בואו נדבר על סטוריטלינג, אומנות העבר המסר באמצעות סיפור. מדוע מרצים ובעלי/ות עסקים לא מספיקים לדבר על סטוריטלינג? הסיבה לכך ברורה. מסר שמועבר על ידי סיפור או דוגמאות, הופך אותו לזכיר. סיפור הוא אמצעי המעורר הזדהות, והזדהות היא תנאי הכרחי למוערבות הקהל או הלקוחות. הדבר הכי חשוב שבעלי/ות עסקים ומרצים מעוניינים בו הוא הנעת הלקוחות או הקהל לפעולה. אנשים נוטים לקנות או לצרוך שרות ממי שהם מכירים וסומכים עליו, והם מפנימים מסר טוב יותר כאשר הם מזדהים. בעלי/ות עסקים מגיעים לתוכנית ליווי אישית בכדי ללמוד סטוריטלינג עיסקי בהתאמה אישית, לדייק את המסר, לכתוב תסריט נכון וקולע לסירטונים השיווקים ולפרזנטציות העיסקיות שלהם.

מרצים ותיקים או מרצים בתחילת הדרך המקצועית שלהם נעזרים בתוכנית ליווי אישית בכדי לדייק את ההרצאה שלהם ובעיקר בכדי לשלב סטוריטלינג חזק ובועט שיהפוך את ההרצאה שלהם להרצאה מנצחת.

מיומנויות עמידה מול קהל הן טכניקות שמטרתן ללכוד את הקשב של הקהל או הלקוחות, בין אם מדובר בסירטון, בהרצאה או בפרזנטציה עיסקית. מסתבר שלמעלה משבעים אחוז מהמסרים שלנו בתקשורת הבין אישית הם מסרים בלתי מילוליים, ורק שלושים אחוז מהמסרים עוברים באמצעות התוכן. כלומר, מה שאנחנו אומרים אכן חשוב, אך יותר חשוב הוא איך אנחנו אומרים…

שפת הגוף משקפת את התת מודע שלנו, הרגשות והמחשבות האמיתיים שלנו ושל הסביבה. לכן, פיתוח מודעות לשפת גוף יאפשר לנו “לקרוא” את הקהל שלנו או הלקוחות שלנו, ובנוסף, נוכל גם ללמוד כיצד באמצעות שפת גוף נדע ללכוד את הקשב, לשמור על עירנות הקהל, לדבר בביטחון ובכריזמה ולעורר הזדהות.
מרצים ובעלי/ות עסקים נעזרים בתוכנית ליווי אישי בכדי ללמוד איך להשתמש נכון בתנועות הגוף, הקול ואפילו היציבה כדי להעביר מסר חד, ברור וזכיר. החדשות הטובות הן שכל אחד יכול ללמוד מיומנויות דיבור בפני קהל ודיבור בפני מצלמה! בעזרת הכוונה אישית ותרגול, ניתן להגיע להישגים העיסקיים הרצויים ולהרצאה מוצלחת ומבוקשת.

אז למה דווקא תוכנית ליווי אישי?

תוכנית ליווי אישי מיועדת למרצים ולבעלי/ות עסקים המעוניינים ביחס אישי, בהקניית טכניקות סטוריטלינג ועמידה מול קהל בדיוק על פי הצרכים שלהם בעזרת מערכי למידה התפורים בהתאמה אישית לדרישות ולצרכים שלהם, וזאת על פי קצב ההתקדמות שלהם. 

יתרון נוסף הוא שהתוכנית מאפשרת להגיע לתוצאות מהירות, מבלי לבזבז זמן על השתתפות בקורסים ובסדנאות שלרוב המשתתפים שבהם מגיעים מרקע שונה, רמה אחרת וצרכים שונים. זו הסיבה שלא תמיד מתאפשרת גמישות בקורסים וסדנאות בשל הצורך לענות על צרכים רבים של משתתפים שונים בו זמנית.

נעים מאוד

אני ענת אביעד,

מרצה ותיקה, מנחת תוכניות ליווי אישי, מפתחת ומנחה סדנאות וקורסים, שחקנית, קומיקאית בהווה ועובדת סוציאלית בעבר, מומחית לעמידה מול קהל, סטוריטלינג, תקשורת בין אישית, שפת גוף והומור. סטוריטלרית ותיקה, בוגרת לימודי תיאטרון סיפור של בית אריאלה, עבודה סוציאלית והנחיית קבוצות באוניברסיטת תל אביב, לימודי רטוריקה במכללת רייכמן ולימודי שפת גוף במכללה האקדמית אונו.

למה דווקא אני?

בעשרים שנים האחרונות מרצה ומנחת סדנאות וקורסים בכל רחבי הארץ בחברות, אירגונים, צבא, רשויות מקומיות, אגפי תרבות, מתנ”סים, מרכזי צעירים וקבוצות פרטיות שונות.

קיימים אין ספור קורסים, סדנאות ותוכניות שונות ללימודי סטוריטלינג ועמידה מול קהל. כל מי שלמד את המיומנויות האלה יודע כי תהליך הלמידה איננו רק תהליך טכני של רכישת ידע . למידה של סטוריטלינג  ועמידה מול קהל הוא תהליך התפתחות אישי לכל דבר הדורש משאבים דידקטיים וריגשיים כאחד. השילוב של ידע וניסיון בתחום הטיפול מחד, והתמחות בתחום הרטוריקה והמשחק מאידך, מבטיח תוכנית ליווי אישי מיוחדת במינה, אווירה מאפשרת ומכילה לצד למידה מקצועית ומעמיקה.

ברוכים הבאים לעולם התוכן של
לכבוש כל במה - STAGE TO THE TOP

מה אני מציעה?

יחס אישי וחם

מערכי למידה גמישים

למידה חוויתית ומעשירה אך גם מעמיקה מקצועית (ככה זה שהמנחה היא גם עובדת סוציאלית לשעבר וגם קומיקאית בהווה)

מפגש / שיחת היכרות ואבחון – קביעת מספר המפגשים בהתאם לניסיון של המרצה או בעל/ת העסק

המפגשים כוללים למידה ותרגול גם על במה

מענה לשאלות ותמיכה בין המפגשים

משך כל מפגש כשעה וחצי או בהתאמה אישית

המפגשים הינם פרונטליים אך קיימת אפשרות לחלק מהמפגשים בזום

המפגשים נערכים בקרית אונו / אור יהודה

ואיך אפשר בלי בונוסים?

מדריך מושקע וייחודי לעמידה מול קהל וסטוריטלינגחינם

סדרת סירטוני טיפים לעמידה מול קהל וסטוריטלינג – חינם 

למסיימי תוכנית ליווי אישי – 10% הנחה בהרשמה לקורסים ולסדנאות של מיזם התוכן “לכבוש כל במה – “STAGE TO THE TOP”

מחיר מיוחד על השתתפות בהרצאת הבכורה ומפגש משוב לאחר ההרצאה הראשונה

✅ הדרכה לשיווק ההרצאה – חינם

מפגש עמידה מול מצלמה – חינם

החלטתם להצטרף לתוכנית ליווי אישי?

הפעם אתם הולכים על זה עד הסוף! זה הזמן ללמוד להפטר מהאי הנוחות בכל פעם שאתם עומדים מול קהל, לדבר בביטחון, להעביר את המסר שלכם ולהפוך כל מפגש שלכם עם קהל למפגש מנצח!

איך מתחילים? בשלשה שלבים פשוטים:

תתיעצו!

קבלו שיחת ייעוץ והכוונה מענת אביעד בנוגע לתוכנית המתאימה לכם ותתחילו לחמם מנועים!

תקראו!

קבלו מענת אביעד מדריך מפורט ומושקע בנושא סטוריטלינג ועמידה מול קהל – חינם! – זהו אתם כבר בעניינים!

תירשמו!

השינוי יתרחש רק כאשר תעשו את הצעד החשוב ביותר ותירשמו לתוכנית הליווי שתצעיד אתכם להשגת המטרות שלכם – זה הזמן להתחיל להתרגש!

אז למה אתם מחכים?

אם אתם מרצים או בעלי/ות עסקים
אתם מוזמנים להתרשם מתוכנית ליווי אישי מותאמת עבורכם

הבמה מחכה לכם

אשמח לתת פרטים

לתיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים כאן

מה אומרים בוגרי תוכנית ליווי אישי על התוכנית?

יוני משה

סוכן מכירות

“ענת היקרה!! כבר אחרי המפגשים שהיו לנו בזום הבנתי שמדובר בתהליך יוצא דופן. למדתי ממך דברים שפשוט שינו את כל צורת החשיבה שלי. במפגשים האישיים למדתי לעומק כמה חשוב לדעת לא רק מה אומרים אלא גם איך אומרים. את אחת ויחידה ואני ממליץ לכל אחד להגיע אלייך ובמיוחד למי שמעוניין להצליח באמצעות דיבור בפני קהל. תודה על על הכל!!”

איילת בודק

רשות שדות התעופה

“תודה לך על תהליך ליווי אישי שהיה מרתק, מדהים, עם סבלנות ודיוק. יצאתי איתך לדרך והעברת אותי קורס של סטוריטלינג  מהמם. אני רוצה רוצה להמליץ עלייך כי את מעבירה את זה בצורה מרתקת, מאתגרת, עוטפת, מצחיקה ומחבקת!”

סאם משה

סם משה

נשיא FIDF, מיאמי

“אני יכול להגיד לכם שעבדתי עם הרבה קאוצ’רים בעולם, ואין כמו ענת! כנשיא ארגון, אני נואם בכנסים גדולים והגעתי לענת הישר ממיאמי. ענת חכמה, מדויקת ויצירתיות. לימדה אותי טכניקות של עמידה מול קהל וסטוריטלינג ובעיקר כיצד לרתק קהל ולהשפיע. אני מקבל אין ספור מחמאות כשאני נואם או מרצה. תודה לך ענת!”

אונית לביא

אונית לביא

יועצת זוגית ומרצה, אוניתא

“אני הגעתי לענת אביעד כדי ללמוד איך לשפר את מיומנויות העמידה מול קהל שלי, את טכניקות הסטוריטלינג, דיוק והגשה נכונה של ההרצאות שלי. זכיתי לקבל את הליווי וההכוונה הטובים ביותר מענת, שגילתה רגישות ועומק ומקצועיות בלתי מתפשרים. אני ממליצה בחום ובאהבה על ענת אביעד לכל מי שרוצה להביא את הסיפור או הבשורה שלו לקהל הרחב!”

מפרגנים לתוכנית ליווי אישי

מבין לקוחותיי

החלטתם להרשם לתוכנית ליווי אישי?

מוזמנים לקרוא במאמר הבא על טיפים בבחירת תוכנית ליווי אישי:

תוכנית ליווי אישי – למי התוכנית מתאימה?

כיום יותר ויותר מרצים, בעלי עסקים, מטפלים, אנשי הוראה ועורכי דין מעוניינים לעבור תהליך התפתחות אישית ולרכוש מיומנויות שונות שיסייעו להם להעביר מסרים באופן ברור ולוכד קשב. אחת המיומנויות הנדרשות והחשובות ביותר בכדי להשפיע, להעביר מסר, לשווק ולהגיע להישגים בכל תחום שהוא  – היא מיומנות עמידה מול קהל.

להמשך קריאה »

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מלאו את הפרטים לקבלת המדריך

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

ההרצאה "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

הסדנא "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

דילוג לתוכן