לרוב משתתפי הקורסים הם אנשים שהחליטו להעשיר את ארגז הכלים שלהם ולחשוב “מחוץ לקופסא”. התהליך כולל למידה והתפתחות אישית ולכן הוא תהליך משמעותי ביותר. מילה טובה המגיעה מאנשים שחוו קורסים מעניקה כח ומוטיבציה להמשיך ולהעניק ידע גם לאחרים.
מוזמנים להתרשם בעצמכם מהתגובות והפירגונים של משתתפי הקורסים בכל רחבי הארץ.
המלצות על סדנאות וקורסים
פנינה ל.
מנהלת משאבי אנוש
“השתתפתי בסדנת סגנונות תקשורת של ענת אביעד. היה מעניין, מרתק, מוסיף, מעשיר, נותן כלים לחיים ולמקצועיות. נהניתי מאוד!”
כרמן ל.
מנהלת קשרי לקוחות
“עברתי סדנא של סטוריטלינג ועמידה מול קהל אצל המרצה המדהימה ענת אביעד. אני רק יכולה לספר שהסדנא הזו העצימה אותי כל כך הרבה…כמה שחשבתי שידעתי, למדתי בסדנא הרבה יותר! היא נתנה לי כלים שישמשו אותי בעתיד כדי שאוכל להגשים את החלומות שלי.אז תודה ענת!”
פנקס מתן
מנהל בי"ס לאומנות חברתית
“היום אירחנו את ענת אביעד שהעבירה לנו סדנא והרצאה בנושא סטוריטלינג. אני חייב לשתף, לי היו דמעות בעיניים..הקבוצה הרוויחה פה סדנא והרצאה שפשוט הבהירה להם כמה חשוב לספר את הסיפור האישי שלך, כמה נכון לספר דרך הרגש…תודה לך ענת על הרצאה מאלפת”
אביגייל וורציל
מנהלת משאבי אנוש
“אני ממש חיכיתי למפגשים בקורס עמידה מול קהל וסטוריטלינג. הקורס מתקיים במסגרת העבודה ולמרות העומס, אני לא מוותרת על המפגשים בקורס. למדתי ממך המון, את מדהימה, מיוחדת ומרתקת, נתת ארגז כלים לא רק להרצאות אלא לחיי היום יום, איך לתקשר נכון. הקורס הזה הוא מתנה. תודה לך!”
קרוליין ח.
מנהלת משאבי אנוש
“נהניתי מאוד בסדנא של ענת אביעד. היה מאוד מצחיק, כייפי ומעניין מאוד. סדנת סגנונות תקשורת היא סדנא מאלפה והיא סדנת חובה לכל מי שרוצה לשפר את מיומנויות התקשורת הבין אישית”.
"רוצים לומר לך תודה על סדרת הקורסים לאנשי הקבע בנושא סטוריטלינג ועמידה מול קהל. הקורס כלל גם תכנים בנושאים מגוונים כגון: הומור, שפת גוף וסגנונות תקשורת. המשובים היו נהדרים, והמשתתפים סיפרו על חוויה מלמדת ומצחיקה כאחד. זו הסיבה שנבחרת להוביל את המשך הפעילות אצלנו. יישר כח!"
מבין לקוחותיי
אחרי שקראתם / ראיתם את כל הפירגונים, בואו לראות מה עוד יש להציע לכם