סדנת סטוריטלינג ועמידה מול קהל לבעלי עסקים

ביזנס סטורי

סדנא מקצועית, מרתקת ומעניקה כלים מעשיים!

לפרטים והזמנת הסדנא, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור :-)

ביזנס סטורי, סיפור העסק, הוא לא רק סיפור.
מדוע כל בעלי/ות העסקים חייבים לדעת להציג את סיפור העסק שלהם?

אם נשאל מהו המכנה המשותף שבין מודעות בעיתון ובין מגנטים המחולקים בתיבות הדואר, התשובה תהייה די ברורה.

אין צורך להיות פירסומאי ותיק בכדי לענות על השאלה. מדובר בשתי שיטות פרסום שהיו נהוגות טרם המהפכה הדיגיטלית. כיום כולנו יודעים שהשינויים המהירים בכל תחומי החיים והאופן שבו מסרים מועברים, כולל מסרים פירסומיים, מחייבים התאמה של שיווק העסק לעידן הנוכחי.

אם בעבר יכולנו להסתפק במילה הכתובה או בתמונה גנרית בכדי להציג את העסק שלנו ויתרונותיו, כיום ברור שזה לא מספיק. סדנת סטוריטלינג ועמידה מול קהל לבעלי/ות עסקים היא סדנא מקצועית ומרתקת החושפת אותנו לשני הכלים העוצמתיים הללו וליתרונות השימוש כמנוף להצלחה עסקית.

בעלי/ות עסקים ערים לכך שיש צורך להציג את העסק, לספר את הסיפור שלו, להדגיש את הערך שהוא מעניק ללקוחות שלו ועל איזה צורך או שרות העסק עונה. זו הסיבה שלא פעם בעלי/ות העסקים, החל מעורכי דין, מרצים, קאו’צרים ועד למוסכניקים, הופכים לפרזנטורים העומדים מאחורי העסק שלהם. הם מייצגים את העסק שלהם גם ברשתות החברתיות וגם באופן פרונטלי.

דוגמא טובה לכך הוא מותג המשקפיים הארצי המפורסם על ידי הבעלים עצמו (אופטיקה הלפרין) כשהמסר של העסק הוא: אין צורך לשלם על מותג יקר מאחר ומשקפיים הוא מוצר צריכה בסיסי. זהו סיפור העסק. דוגמא נוספת היא פנינה רוזנבלום בעלת מותג הקוסמטיקה על שמה, והעסק שלה למשל, מציג סיפור של הצלחה נשי. העובדה שבעלי העסק עצמם הם חלק מהפרסום יוצרת הזדהות עם המסר ומעבירה תחושת אותנטיות. שיטוט קצר ברשתות החברתיות יעלה אין ספור פירסומים של בעלי/ות עסקים קטנים וגדולים המספרים את סיפור העסק והיתרונות שלו באמצעות סירטונים.

לאור זאת, מיומנויות סטוריטלינג ועמידה מול קהל הן מיומנויות בסיסיות והכרחיות עבור בעלי/ות עסקים קטנים וגדולים ואחד. באמצעות סטוריטלינג ועמידה מול קהל, כל בעלי/ות עסקים יוכלו למנף את העסק, להבליט אותו ולהציגו במפגשים עסקיים, במדיה החברתית ואף מול הלקוחות.

בעידן בו ההיצע ענק, התחרות העיסקית גדולה והמידע זמין לכל, הדרך הטובה ביותר להבליט את העסק היא על ידי סטוריטלינג מדויק והצגתו באופן משכנע באמצעות עמידה מול קהל. בעלי/ות עסקים מוצלחים הם אלו היודעים לספר את סיפור העסק שלהם בצורה המיטבית ביותר על ידי הדגשת היתרונות שלו לעומת עסקים מתחרים, החיוניות שלו והכדאיות שלו עבור הלקוחות. איך עושים זאת? ישנן מגוון שיטות כשהבולטות בהן הן הרשתות החברתיות, מפגשים עיסקיים והרצאות ייעודיות שמטרתן להציג את יתרונות המוצר או השרות ואת הערך המוסף שלהם.

כאמור, אומנות העברת המסר באמצעות סטוריטלינג, היא מיומנות  המציגה את מהות העסק, מה עומד מאחוריו וכיצד הוא עשוי לענות על הצורך של הלקוחות ולסייע. סטוריטלינג, אם כן, מתייחס לתוכן, למסר שהמוצר או השרות מעבירים, ואילו טכניקות עמידה מול קהל מאפשרות לבעלי/ות עסקים להציג את התוכן הזה באופן הברור והמשכנע ביותר.

החדשות הטובות הן שגם אם מעולם לא התנסיתם בעמידה מול קהל (בהרצאה, בסירטון או אפילו בפרזנטציה מול לקוחות) ומעולם לא השתמשתם בסטוריטלינג, גם אתם יכולים ללמוד את המיומנויות האלה!

אז איך עושים זאת?

סדנת סטוריטלינג ועמידה מול קהל לבעלי עסקים ביזנס סטורי איננה עוד סדנת סטוריטלינג ועמידה מול קהל. ביזנס סטורי היא סדנא בת מפגש אחד ממוקד לבעלי/ות עסקים העונה בדיוק לצורך שלהם ללמוד ולתרגל את שני הכלים העוצמתיים והפרקטיים האלה, למצוא את הסטוריטלינג המדויק עבור העסק שלהם ואת המיומנויות שיסייעו להם להעביר את המסר באופן הכי נכון. חשוב להדגיש כי ארגז הכלים בסדנא אומנם רלוונטי לא רק לבעלי/ות עסקים, אך בסדנא זו האוריינטציה היא עסקית. אין צורך בידע מוקדם, כולם יכולים ללמוד ולתרגל את הטכניקות, ותוך זמן קצר לגלות עד כמה סטוריטלינג ועמידה מול קהל הם כלים חזקים המסייעים למנף את העסק ולהצעידו להצלחה!

הסדנא “ביזנס סטורי” בהנחיית ענת אביעד, שחקנית, מומחית לעמידה מול קהל, סטוריטלינג, הומור ותקשורת בין אישית, היא סדנת סטוריטלינג ועמידה מול קהל במיוחדת לבעלי/ות עסקים. הסדנא זכתה להצלחה רבה בסמינרים לעמידה מול קהל, במסגרת קורסים לאנשי צבא קבע, בקורסים לבעלי עסקים ברשויות המקומיות, במתנ”סים ובספריות.

מה נלמד בסדנא?

✅ מהו סטוריטלינג?

✅ מהו סיפור העסק שלנו?

✅ מיקוד המסר/הסיפור העיסקי והאישי -כיצד הם קשורים זה לזה?

✅ כיצד לבנות נכון סטוריטלינג בהרצאה שיווקית או בסירטון?

✅ שימוש בסיפור האישי כטכניקה להעברת מסר והפיכתו לזכיר

✅ שפת גוף כטכניקה בעמידה מול קהל – כיצד הקול, תנועות הידיים והרושם הראשוני מסייעים לנו למנף את העסק?

✅ כיצד להגיש נכון סטוריטלינג באופן כריזמטי ולוכד קשב?

✅ לדבר בביטחון מול קהל – איך עושים את זה?

✅ סגנונות תקשורת – איך הם משפיעים על הצגת העסק והמסר שלנו?

ועוד כמה דברים שחשוב לדעת:

✅ הסדנא מתאימה לכל בעלי/ות עסקים, גדולים וקטנים כאחד

✅ למידה בקבוצות קטנות ואינטימיות המאפשרות יחס אישי

✅ הנחיה מקצועית, למידה חוויתית, מעמיקה אך גם קלילה (ככה זה כשהמנחה היא סטנדאפיסטית)

✅ משך הסדנא הוא שלוש עד חמש שעות או בהתאמה אישית

✅ הלמידה בסדנא כוללת אינטראקציה קבוצתית, רכישת מיומנויות ותרגול בו זמנית

לבחירתכם קורס, הרצאה ותוכנית ליווי אישי לבעלי/ות עסקים:

בונוסים מיוחדים למשתתפי הסדנאות

מדריך מושקע וייחודי לעמידה מול קהל וסטוריטלינג – חינם

 10% הנחה בהרשמה לכל אחד מהקורסים והסדנאות של מיזם התוכן “לכבוש כל במה”

 הנחה מיוחדת בהרשמה לתוכנית ליווי אישי

מעוניינים להרשם לסדנא הבאה של סטוריטלינג?

הבמה מחכה לכם!

אז למה אתם מחכים?

לתיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים כאן

מפרגנים לסדנת ביזנס סטורי

ממליצים על סדנת עמידה מול קהל וסטוריטלינג לבעלי/ות עסקים

“ביזנס סטורי”

אז מה זה סטוריטלינג ועמידה מול קהל?

למה דווקא סטוריטלינג?

אותנטיות בעמידה מול קהל

עמידה מול קהל ושפת גוף

מוזמנים לקרוא עוד על עמידה מול קהל וסטוריטלינג בבלוג שלי

מה הקשר בין עמידה מול קהל ובין זיהוי הזדמנויות?

באחד מהכנסים בהם השתתפתי כמרצה על עמידה מול קהל לבעלי עסקים, לקחתי חלק בפאנל מקצועי, בפאנל השתתפו עורכי דין, אנשי טיפול, יועצים עסקיים ומומחים לשיווק דיגיטלי. כל המשתתפים נחשבים ידועים בתחומם וכולם מרצים מנוסים העומדים מול קהל כמעט מדי יום.

להמשך קריאה »

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מלאו את הפרטים לקבלת המדריך

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

ההרצאה "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

הסדנא "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

דילוג לתוכן