סדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים

הבמה שלכם

סדנת פלייבק מהנה, מגבשת ומעצימה!

לפרטים והזמנת התוכנית, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור 🙂

“כל אירגון הוא מגרש משחקים. השאלה היא איך אנחנו בוחרים לשחק כדי לנצח”

משפט זה הוא המשפט הפותח של כל פעילות שאני מעבירה בחברות ואירגונים. אקלים אירגוני מיטבי, תקשורת בין אישית אפקטיבית, דילמות והתלבטויות, הם נושאים מרכזיים איתם מתמודדים אירגונים וחברות כחלק מהעבודה היום יומית השוטפת. סדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים מאפשרת מפגש יצירתי עם נושאים המעסיקים את העובדים והמנהלים באווירה מאפשרת, פתוחה, קלילה, מעצימה ומגבשת.

מהי סדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים?

תיאטרון פלייבק איננו תיאטרון רגיל ולא מדובר על סדנת משחק לעובדים. תיאטרון פלייבק, PLAY BACK, כשמו כן הוא: “לשחק בחזרה”. למה הכוונה? בסדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים, השחקן המרכזי הוא הקהל עצמו: העובדים, המנהלים ושאר המשתתפים. אף אחד לא יודע מה יקרה על הבמה מאחר והפעילות מבוססת על אילתור וספונטאניות. כל אחד מהמשתתפים מקבל הזדמנות לספר סיפור המעסיק אותו בהקשר של העבודה באירגון. זוהי הזדמנות נהדרת להציף נושאים שלעיתים אינם מדוברים כגון דילמות, יחסים בין העובדים, תקשורת בין אישית, הקשר עם הלקוחות, שגרת העבודה, לחץ ושחיקה ועוד המון נושאים אחרים המעסיקים את העובדים והמנהלים.

איך זה עובד?

מרכזה של סדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים הוא השיקוף. המנחה מראיין את העובד/מנהל שמספר את הסיפור, ולאחר מכן המספר מקבל הזדמנות לבחור את השחקנים שיציגו את סיפורו. השחקנים אינם מעניקים פרשנות או פתרון לדילמה או הסיפור אלא מציגים מספר זוויות שונות לסיפור ששמעו, תוך הקשבה, וללא שיפוטיות. לא פעם הסיטואציות מעוררות צחוק ושחרור מאחר והן מציבות מראה על סדר היום והאקלים הפנים אירגוני.

סדנת פלייבק לחברות ואירגונים היא סדנא מעצימה ומגבשת מאחר והיא מחדדת את מיומנויות ההקשבה והאמפתיה שהם תנאים בסיסיים לפעילות. הסדנא כוללת מעגלי שיח בהם עולים נושאים שונים איתם מתמודדים העובדים, סימולציות ומשחקי תפקידים בהם משתתפים העובדים, משחקי תיאטרון מהנים, קלילים ומצחיקים שמטרתם ליצור אווירת שחרור ושיתוף פעולה, תרגילי אילתור מגבשים וכמובן – העלאת הסיפורים על הבמה באמצעות שחקנים מתוך הקהל.

“הבמה שלכם”, סדנת פלייבק לחברות ואירגונים בהנחיית ענת אביעד, שחקנית, קומיקאית, מנחת סדנאות תיאטרון פלייבק, מנחת קורסים וסדנאות, מרצה ועובדת סוציאלית לשעבר. בעשרים שנים האחרונות מתמחה בעמידה מול קהל, סטוריטלינג, תקשורת בין אישית והומור. סדנאות תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים מתקיימות בהצלחה בכל רחבי הארץ, בצבא, ברשויות מקומיות, בחברות עיסקיות ואירגוננים ציבוריים.

לאילו חברות ואירגונים מיועדת סדנת תיאטרון פלייבק?

אם אתם מעוניינים בפעילות מגבשת, מחזקת ומעצימה המאפשרת ביטוי עצמי והתבוננות מחודשת על נושאים המעסיקים אתכם בחיי היום יום בעבודה

אם אתם מעוניינים ללמוד כיצד להשתמש בהומור כצורת תקשורת בין אישית אפקטיבית

אם אתם רוצים לפתח יצירתיות, דימיון, ספונטניות וחשיבה “מחוץ לקופסא” בקרב העובדים והמנהלים

אם אתם מעוניינים להתנסות בטכניקות יצירתיות כגון אילתור, משחקי תפקידים וסימולציות לצורך פיתוח מקצועי והתמודדות עם דילמות, התלבטויות וקשיים

אם אתם מבינים שחיזוק צורכי הפרט באירגון, הובלת תהליך של התפתחות אישית בקרב העובדים וחיזוק ה – WELL BEING הם חלקים משמעותיים בהובלת האירגון להצלחה ולהשגת המטרות

✅ אם אתם יודעים עד כמה מיומנויות עמידה מול קהל וסטוריטלינג הן מיומנויות חיוניות עבור העובדים והמנהלים לצורך דיוק והעברת המסר של החברה והאירגון

אם חיזוק התקשורת הבין אישית בעבודה ויכולת ההקשבה חשובים לכם ליצירת אקלים אירגוני בריא ויעיל

אם אתם מעוניינים לעבור תהליך מלכד, מקרב, מרגש ומשעשע באווירה משוחררת, מאפשרת ומכילה כחלק מהובלת תהליכי שינוי ולמידה

סדנת תיאטרון פלייבק היא הסדנא הנכונה
עבור האירגון שלכם!

עוד כמה דברים שחשוב לדעת

סדנת תיאטרון פלייבק מתאימה לכל חברה או אירגון ואין צורך בניסיון קודם

✅ סדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים מתקיימת בקבוצות קטנות ואינטימיות או בהתאמה אישית על פי הצורך של החברה או האירגון

הנחיה מקצועית לצד יחס אישי

✅ הפעילות בסדנת תיאטרון פלייבק היא פעילות חוויתית, מרתקת, ומעמיקה אך גם קלילה ומהנה

סדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים היא סדנא ממוקדת בת מספר שעות או בהתאמה אישית לצורכי האירגון

✅ סדנת תיאטרון פלייבק כוללת אינטראקציה קבוצתית וגיבוש לצד רכישת מיומנויות ותרגול באמצעות טכניקות מעולם התיאטרון, סימולציות, מעגלי שיח ומשחקי תפקידים

ואיך אפשר בלי בונוסים?

  חברות ואירגונים שהזמינו סדנת תיאטרון פלייבק זכאים ל – 10% הנחה בהזמנת כל אחד מהקורסים או הסדנאות לחברות ואירגונים של מיזם התוכן “לכבוש כל במה” -STAGE TO THE TOP

  הזמנתם סדנת תיאטרון פלייבק לאירגון או החברה שלכם?  אתם זכאים להנחה מיוחדת בהזמנת מופע סטנדאפ של ענת אביעד לחברות ואירגונים

החלטתם להזמין סדנת תיאטרון פלייבק לחברה או האירגון שלכם?

ברוכים הבאים לחוויה מהנה, מלמדת, מרתקת, משעשעת ומעצימה! אין ספק שאתם בדרך לתהליך מרגש ומיוחד שיצעיד אתכם קדימה!

איך מתחילים? זה די פשוט!

תתיעצו!

קבלו שיחת ייעוץ והכוונה מענת אביעד ותתחילו לחמם מנועים!

תזמינו!

התהליך יתחיל רק כאשר תעשו את הצעד החשוב ביותר ותזמינו סדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים – “הבמה שלכם”! זה הזמן להתחיל להתרגש!

הבמה מחכה לכם

אשמח לתת פרטים

לתיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים כאן

מפרגנים לסדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים

פולה ג.

“אני השתתפתי בקורס של ענת אביעד. נהניתי מכל רגע. גם הומור, גם צחוקים…למדתי כל כך הרבה!! אני לא רוצה ללכת..נגמר ואני לא רוצה ללכת…תודה על הכל!”

שוני ל.

“היה לי העונג להשתתף בסדנת פלייבק של ענת אביעד. הייתה חוויה נהדרת ומעצימה! היא עשתה חיבור בין כל האנשים וזה היה יוצא דופן.זה פשוט היה מהלב.לא רק שצחקנו, אלו היו צחוקים עם משמעות. אני מאוד ממליצה. היה לנו כזה כייף כל שנייה!”

אסתר ידעי

“זה היה אחד הקורסים המדהימים שחוויתי.ממליצה לכל אחד ואחת להשתתף בקורס הזה כי הוא לא רק חוויתי ! הוא משהו שמעניק לך העצמה אישית. ענת את ענקית! מגיע לך שאפו ענק על מה שתרמת ועשית לכל החבורה פה. תודה ענקית!”

יעל אושר

“השתתפתי בקורס תיאטרון פלייבק של ענת אביעד.בשבילי הקורס היה משהו מאוד מיוחד כי הגעתי אליו בדיוק שהיה לי קושי רפואי מאוד גדול וכל שיעור עזר לי רגע לעזוב את הכל בצד, לצחוק, להשתטות, לשכוח את כל מה שהיה ולחזור בחזרה למציאות. אז תודה ענת! היית מדהימה!”

מהי סדנת תיאטרון פלייבק לחברות ואירגונים?

מבין לקוחותיי

מעוניינים להזמין סדנת תיאטרון פלייבק?

מוזמנים לקרוא במאמר הבא על תיאטרון פלייבק

תיאטרון פלייבק – החיים על הבמה

תארו לכם שאתם מגיעים למופע בתיאטרון, השחקנים עולים לבמה והמחזה שעולה הוא למעשה לא אחר מאשר סיפור חייכם? כן, לכל אדם יש סיפור שיכול להפוך בקלות למחזה : הילדות, הבית, קונפליקטים, זוגיות, סערות, עליות ומורדות ואפילו סיפורים משעשעים מחיי היום יום.

להמשך קריאה »

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מלאו את הפרטים לקבלת המדריך

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

ההרצאה "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

הסדנא "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

דילוג לתוכן