הרצאה בנושא תקשורת בין אישית

כיצד להעביר מסר בדרך אפקטיבית?

הרצאה מעשירה, חוויתית וסוחפת!

לפרטים והזמנת ההרצאה, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור :-)

העברת מסר? הצד השני הבין ופירש נכון? נהדר, הצלחת ליצור תקשורת בין אישית מצוינת! הצד השני לא הבין את המסר? אפשר ללמוד לעשות זאת נכון!

תקשורת בין אישית מתרחשת כאשר לפחות שני אנשים מעבירים זה לזה מסרים. אומנם נשמע פשוט, אך לא פעם אנו נתקלים באי הבנות. כמה פעמים קרה לנו שאמרנו משהו אחד, אבל הצד השני הבין משהו אחר לחלוטין? אין אדם שלא חווה את הסיטואציה הזו בכל תחומי החיים: בעבודה, בבית, בזוגיות ואפילו עם השכנים. יחד עם זאת, אי הבנות ותקשורת בין אישית לקויה אינן גזירת גורל. אפשר לעבוד על זה ולשפר, ואולי תופתעו לשמוע, אך בעזרת טכניקות ומיומנויות פשוטות ניתן ליצור תקשורת בין אישית מיטבית בכל תחומי החיים. הרצאה בנושא תקשורת בין אישית חושפת טכניקות יצירתיות (הומור ופיתוח מודעות לשפת גוף למשל) לשיפור התקשורת הבין אישית ומעניקה כלים כיצד ליישם אותם בחיי היום יום.

מה הקשר בין אחריות, אמפטיה ותקשורת בין אישית?

חשוב להבין כי קיימים שני תנאים מוקדמים בכדי לייצר תקשורת בין אישית אפקטיבית:

  • אחריות אישית על המסר אותו אנו מעבירים
  • נכונות לתקשורת אמפטית

אחריות אישית על המסר היא למעשה ההבנה שאנו משחררים את הצורך בחיפוש אשמים באי ההבנות שנוצרו, ומתרכזים בלמידה כיצד להעביר מסר ברור ואפקטיבי. עלינו לברר תמיד אם המסר שלנו הובן ובמידה ולא, יש לגייס את ארגז הכלים העומד ברשותנו בכדי להעביר מסר ברור. מדוע זה כדאי לנו? התשובה די פשוטה.

בכל פעם שאנו מעבירים מסר, יש לנו מטרה להשיג, אינטרס (אינטרס היא לא מילה גסה!), גם אם היא מטרה מינורית. למשל, כשאנו מעבירים מסר באשר לעסק שלנו, המטרה היא לענות על הצורך של הלקוחות באמצעות השרות שאנו מעניקים. כלומר, בכל פעם שאנו מעבירים מסר, האינטרס שלנו הוא לבדוק האם המסר הובן בכדי שנוכל להשיג את המטרה שלנו.

נכונות לתקשורת אמפטית עוסקת בהבנה שבכל פעם שאנו מקיימים תקשורת בין אישית, (בהנחה ואנו מעוניינים שהיא תהייה תקשורת בין אישית מיטבית) אנו חייבים מראש להגיע עם נכונות לשמוע ולהקשיב לצד השני תוך אמפתיה. תקשורת בין אישית נטולת אמפתיה נועדה לכישלון עוד לפני שהתחילה. מספיק שצד אחד מפגין אמפתיה, הסיכוי לקיים שיח אפקטיבי גדול יותר.

אז איך עושים זאת? כיצד להעביר מסר בדרך אפקטיבית?

הרצאה בנושא תקשורת בין אישית מזמינה אותנו להכיר חמישה כלים מעולים המסייעים ביצירת תקשורת בין אישית מיטבית, והחדשות הטובות הן, שניתן ללמוד ולתרגל כל אחת מהן:

סטוריטלינג היא אומנות העברת המסר באמצעות סיפור. כן, סיפור! מסתבר כי דוגמאות וסיפורים הופכים כל מסר לזכיר ומעורר הזדהות. אנשים לא יזכרו מידע “יבש”,  מספרים ונתונים, אך הם יזכרו סיפור שעורר בהם רגש. זו הסיבה שניתן לשכנע, להשפיע וליצור תקשורת בין אישית אפקטיבית באמצעות סטוריטלינג.

פיתוח מודעות לשפת גוף מסייע לנו “לקרוא” מה הצד השני באמת מרגיש וחושב הרבה מעבר למילים וכמובן מאפשר לנו להבין מה שפת הגוף שלנו משדרת לסביבה. אם נפתח מודעות לשפת גוף נוכל להגיב נכון ולהתייחס למסרים הבלתי מילוליים הבאים לידי ביטוי בתקשורת הבין אישית.

טכניקות עמידה מול קהל למעשה מהוות את החלק הפרקטי של העברת המסר. בכל פעם שאנו מעבירים מסר, בין אם מדובר בהרצאה, פרזנטציה או שיחה עם הילדים שלנו, חשוב שנעשה זאת באופן לוכד קשב וזכיר. שימוש נכון בקול, תנועות ידיים ואפילו היציבה שלנו, משפר את התקשורת הבין אישית, הופך את המסר לברור ומסייע לנו להשיג את המטרות שלנו.

הומור, כן הומור! כל אחד יכול לשלב הומור כחלק מהתקשורת הבין אישית. אין צורך להיות סטנדאפיסטים. מי שיפגין פתיחות ויסכים ללמוד כיצד לשלב הומור בחיי היום יום, יגלה עד כמה הטכניקה הזו פשוטה, מסייעת לנו לפתור קונפליקטים, עוזרת “לשבור את הקרח” ובעיקר הופכת את המסר שלנו לקליט וברור. אם הסכמנו שאנשים זוכרים סיפורים, מסתבר שסיפורים משעשעים הכוללים הומור עצמי הם זכירים אפילו יותר!

סגנונות תקשורת הם שפה תקשורתית. לכל אדם סגנון תקשורת המשפיע על ההתנהגות שלו, התגובות שלו וכמובן על התקשורת הבין אישית שלו. ישנם ארבעה סגנונות תקשורת ואם נלמד להכיר את הסגנון המוביל שלנו ושל הסובבים אותנו, נוכל ללמוד לתקשר ביעילות, לא רק עם בעלי סגנון תקשורת זהה לשלנו, אלא עם כל אדם בסביבתנו.

למי מיועדת ההרצאה על תקשורת בין אישית?

כל מי שתקשורת בין אישית טובה ויעילה חשובה לו, ימצא כי הרצאה בנושא תקשורת בין אישית היא הרצאת חובה. מי מאיתנו לא מעוניין לשפר את התקשורת הבין אישית בכל תחומי החיים ולהשיג את המטרות האישיות והמקצועיות שלו? אז אם אתם מרצים, בעלי/ות עסקים, מטפלים, מאמנים ואנשים העומדים מול קהל או מעבירים פרזנטציות, ההרצאה “כיצד להעביר מסר אפקטיבי?”, תסייע לכם להשיג את המטרות האישיות והעסקיות שלכם.

הרצאה זו זוכה להצלחה גם בקרב חברות ואירגונים. הסיבה לכך היא שתקשורת בין אישית מיטבית היא הבסיס לקיום ליצירת יחסי עבודה תקינים ואקלים אירגוני מיטבי. תקשורת בין אישית טובה בחברות ואירגונים, הופכת את העובדים למגוייסים עבור מטרות האירגון או החברה, הביצועים שלהם אפקטיביים יותר ומצבים של אי הבנות נפתרים באופן יעיל ומכבד. אז אם אתם מחפשים תוכן מרתק המעשיר את ארגז הכלים של העובדים והמנהלים, זוהי ההרצאה עבורכם!

כיצד להעביר מסר אפקטיבי?” היא הרצאה מקורית ומרתקת בנושא תקשורת בין אישית, בהנחיית ענת אביעד, שחקנית, מומחית לעמידה מול קהל, סטוריטלינג, הומור ותקשורת בין אישית. ההרצאה מעשירה את ארגז הכלים לתקשורת בין אישית אפקטיבית, וזכתה להצלחה רבה בקרב מאות משתתפים באירגונים, חברות, גופים ציבוריים, רשויות מקומיות, מתנ”סים, צבא, מרכזי צעירים וקבוצות פרטיות לקהל הרחב בכל רחבי הארץ.

על מה נדבר בהרצאה?

כיצד תקשורת בין אישית משפיעה על מערכות יחסים בכל תחומי החיים?

תקשורת בין אישית אפקטיבית – כיצד עושים זאת נכון?

תקשורת בין אישית בעבודה

  תקשורת בין אישית ושפת גוף

תקשורת בין אישית והומור

סטוריטלינג ככלי להעברת מסר

טכניקות עמידה מול קהל – כיצד הן מסייעות להעביר מסר ברור וממוקד?

ארבעת סגנונות התקשורת וכיצד הם קשורים להעברת מסרים?

עוד כמה דברים שחשוב לדעת:

 ההרצאה מתאימה לחברות ולאירגונים וגם לקהל הרחב

ההרצאה מתאימה לקבוצות קטנות ואינטימיות וגם לקהל רב משתתפים

קיימת אופציה להרצאה בזום או במדיה הדיגיטלית

 הנחיה מקצועית, חוויתית, מעמיקה אך גם קלילה

משך הרצאה הוא שעה עד שעה וחצי, או בהתאמה אישית

 ההרצאה כוללת אינטראקציה עם הקהל ורכישת מיומנויות

לבחירתכם גם קורס וסדנא בנושא תקשורת בין אישית:

בונוסים מיוחדים למשתתפי ההרצאות

מדריך מושקע וייחודי לעמידה מול קהל וסטוריטלינג – חינם

 10% הנחה בהרשמה לכל אחד מהקורסים והסדנאות של מיזם התוכן “לכבוש כל במה”

 הנחה מיוחדת בהרשמה לתוכנית ליווי אישי

מעוניינים להזמין הרצאה בנושא סטוריטלינג ועמידה מול קהל?

הבמה מחכה לכם!

אז למה אתם מחכים?

לתיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים כאן

מפרגנים לסדנת תקשורת בין אישית

ממליצים על סדנת תקשורת בין אישית

“כיצד להעביר מסר אפקטיבי?”

כלים לתקשורת בין אישית אפקטיבית

חמשת הכלים לתקשורת בין אישית אפקטיבית

למה דווקא סטוריטלינג?

כוחו של הומור

שפת גוף ותקשורת בלתי מילולית

מה הקשר בין סגנונות תקשורת ובין עמידה מול קהל?

עמידה מול קהל ושפת גוף

מוזמנים לקרוא עוד על תקשורת בין אישית בבלוג שלי

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מלאו את הפרטים לקבלת המדריך

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

ההרצאה "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

הסדנא "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

דילוג לתוכן