הרצאה בנושא סגנונות תקשורת

לדבר בשפה של האחר

הרצאה משעשעת, סוחפת וחוויתית!

לפרטים והזמנת ההרצאה, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור :-)

מי מאיתנו לא חווה “קצר בתקשורת?”

האם זה קורה כי אנחנו לא ברורים או אולי משום שהצד השני לא מקשיב?

התשובות לשאלות האלה אינן קשורות להקשבה או לכך שאנחנו ברורים או לא ברורים. לרוב הסיבה לאי הבנה או “קצר בתקשורת” נעוצה בהתנגשות בין סגנונות תקשורת. הכירות עם סגנון התקשורת שלנו ושל הסובבים אותנו מאפשרת לנו לדעת כיצד לתקשר ביעילות עם כל אחד מארבעת סגנונות התקשורת. הרצאה בנושא סגנונות תקשורת עורכת הכירות עם סגנון התקשורת שלנו ושל הסובבים אותנו ומאפשרת לנו לדעת כיצד לתקשר ביעילות עם כל אחד מארבעת סגנונות התקשורת.

מהם סגנונות תקשורת?

סגנונות תקשורת באים לידי ביטוי בהרגלים ודפוסי התנהגות המלווים כל אחד מאיתנו מגיל צעיר ודרכם אנו מתקשרים עם הסביבה. לכל אדם סגנון תקשורת המשפיע על התגובה וההתנהגות שלו במצבים שונים. לא מדובר באופי או במבנה האישיות אלא בסגנון שבאמצעותו אנו מתקשרים זה עם זה.

אם נדע לזהות את סגנון התקשורת שלנו ושל הסובבים אותנו נוכל ליצור תקשורת בין אישית אפקטיבית עם מינימום תקלות ואי הבנות. זוהי בדיוק המטרה של הרצאה בנושא סגנונות תקשורת.

כאשר אנו מזהים למשל מישהו עם סגנון תקשורת זהה לשלנו, קרוב לוודאי שנוכל להבין אותו ולדעת איך לתקשר איתו. אולם מה קורה כאשר לפנינו מישהו עם סגנון תקשורת שונה לחלוטין? אם יהיו בידנו הכלים לדעת איך נכון לתקשר איתו, נוכל לצפות טוב יותר את התגובות שלו, ולהתאים את עצמינו אליו. כך נוכל לשתף פעולה, להשיג מטרות משותפות וליצור מערכת יחסים תקינה גם עם מישהו בעל סגנון תקשורת שונה משלנו.

מדוע זה חשוב?  הרי ברור שבחיי היום יום אנו לא מתקשרים רק עם בעלי סגנון תקשורת דומה לשלנו. המנהל/ת  שלנו בעבודה, בן/ת הזוג שלנו אפילו המוכר במכולת יכולים להיות בעלי סגנון תקשורת אחר ועם כל אחד מהם חשוב שהתקשורת הבין אישית תהיה אפקטיבית . הכירות עם ארבעת סגנונות התקשורת תסייע לנו להשיג מטרה זו.

הכירו את ארבעת סגנונות התקשורת

המשימתיים אלו האנשים הממוקדים, חדורי מטרה, אנשי המשימות וה”שורה התחתונה” שלעיתים נשמעים כמו מפקדים בצבא. לעומתם המקדמים, החברותיים, אוהבי האדם, אנשי הכייף שכולם רוצים בקרבתם. אי אפשר להתעלם מהם.  הם אומנם אוהבים ליזום אך פחות לבצע. המנתחים הם אנשי הנתונים והמספרים. אנשי הלוגיקה המנתחים כל סיטואציה ופחות מתחברים לעולם הרגש. בשונה מהם התומכים מתקשרים באמצעות רגשות, הם רגישים, אמפתיים ומעוניינים תמיד שכולם יהיו מרוצים, גם אם זה בא על חשבונם.

תארו לכם מה קורה כאשר מישהו עם סגנון תקשורת מקדם עובד עם מישהו עם סגנון תקשורת משימתי.. אם הם לא ידעו לתקשר זה עם זה נכון , הדרך לעימות קצרה מאוד. כך גם בזוגיות ובכל מערכת יחסים אחרת.

למי מיועדת הרצאה על סגנונות תקשורת?

ההרצאה “לדבר בסגנון של האחר”, הרצאה בנושא סגנונות תקשורת, היא הרצאה מיוחדת במינה, משעשעת, חוויתית ומרתקת, הסוקרת סיטואציות שונות בחיי היום יום בהן קיימת התנגשות בין סגנונות תקשורת ומעניקה כלים לזהות את ארבעת הסגנונות. כך ניתן למנוע “קצר בתקשורת” ממש לפני שהוא מתרחש. ההרצאה מיועדת לכל מי שמעוניין בתוכן חוויתי ומרתק. אז אם מעוניינים ליצור תקשורת בין אישית אפקטיבית עם הסובבים אתכם, ההרצאה הזו היא ההרצאה שחיפשתם!

הרצאה על סגנונות תקשורת חיונית ביותר גם לחברות ואירגונים בשל המגוון האנושי של העובדים. אנשים שונים בעלי סגנונות תקשורת שונים אמורים לתפקד יחד ולהשיג את מטרות האירגון או החברה. אלא שדווקא השוני בסגנונות התקשורת עלול להוות מכשול ולהפריע לאקלים האירגוני. לכן הרצאה על סגנונות תקשורת מעניקה כלים לתקשורת בין אישית מיטבית. מאחר ומדובר בהרצאה קלילה ומשעשעת היא מתאימה גם לארועי גיבוש.

“לדבר בסגנון של האחר”, הרצאה בהנחיית ענת אביעד, שחקנית, מרצה ומנחת סדנאות סגנונות תקשורת, מומחית לעמידה מול קהל, סטוריטלינג, הומור ותקשורת בין אישית. ההרצאה בנושא סגנונות תקשורת זכתה להצלחה רבה בקרב מאות משתתפים באירגונים, חברות, גופים ציבוריים, רשויות מקומיות, מתנ”סים, צבא, מרכזי צעירים וקבוצות פרטיות לקהל הרחב בכל רחבי הארץ.

על מה נדבר בהרצאה?

✅ מהם סגנונות תקשורת?

✅ כיצד נוכל לזהות את סגנון התקשורת שלנו?

✅ כיצד נכון לתקשר עם כל אחד מארבעת הסגנונות?

✅ סגנונות תקשורת בעולם העבודה ובחיי היום יום

✅ מהו הקשר בין גמישות, השגת אינטרסים וסגנונות תקשורת?

עוד כמה דברים שחשוב לדעת:

ההרצאה מתאימה הן לקהל הרחב והן לחברות ולאירגונים

ההרצאה מיועדת לקבוצות קטנות ואינטימיות וגם לקהל רב

ניתן לקיים את ההרצאה בזום או במדיה הדיגיטלית

הנחיה מקצועית, חוויתית, מרתקת, מעמיקה אך גם קלילה ומשעשעת (ככה זה כשהמנחה היא סטנדאפיסטית)

משך הרצאה הוא שעה עד שעה וחצי, או בהתאמה אישית

✅ ההרצאה כוללת הדגמות ואינטראקציה עם הקהל

לבחירתכם גם סדנא בנושא סגנונות תקשורת:

בונוסים מיוחדים למשתתפי ההרצאות

מדריך מושקע וייחודי לעמידה מול קהל וסטוריטלינג – חינם

 10% הנחה בהרשמה לכל אחד מהקורסים והסדנאות של מיזם התוכן “לכבוש כל במה”

 הנחה מיוחדת בהרשמה לתוכנית ליווי אישי

מעוניינים להזמין הרצאה בנושא סגנונות תקשורת?

הבמה מחכה לכם!

אז למה אתם מחכים?

לתיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים כאן

מפרגנים להרצאה על סגנונות תקשורת

ממליצים על ההרצאה בנושא סגנונות תקשורת

“לדבר בסגנון של האחר”

אז מהם סגנונות תקשורת?

מה הקשר בים סגנונות תקשורת ובין עמידה מול קהל?

מוזמנים לקרוא עוד על סגנונות תקשורת בבלוג שלי

סגנונות תקשורת – השפה שכולנו חייבים להכיר!

מי לא מכיר את הסיטואציות הבאות: אנחנו חוזרים שוב ושוב על המילים שלנו, מוצאים את עצמינו אומרי את אותם משפטים, אנחנו מרגישים שדיברנו ברור, בעברית צחה, ובכל זאת נדמה לנו שהצד השני פשוט לא מבין למה אנחנו מתכוונים? אין אדם שזה לא קרה לו לפחות פעם אחת. אז למה זה קורה?

להמשך קריאה »

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מלאו את הפרטים לקבלת המדריך

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

ההרצאה "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

הסדנא "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

דילוג לתוכן