סדנת סגנונות תקשורת

לדבר בשפה של האחר

סדנא מצחיקה, מגבשת וחוויתית

לפרטים והזמנת הסדנא, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור :-)

מי מאיתנו לא מכיר את הביטוי “קצר בתקשורת”?

כמה פעמים שמענו את המשפט: ” אני מרגיש שאני מדבר לקיר”

כמה מכם מוצאים את עצמם מסבירים שוב ושוב, ואילו הצד השני פשוט לא מבין…או לחילופין, אין אדם שלא חווה סיטואציה שבה הצד השני מסביר לנו ואילו אנחנו לא מבינים על מה מדובר בכלל…האם מדובר באי הבנה? על מי בכלל מוטלת האחריות ביצירת הסיטואציות הבעייתיות האלה?

אז קודם כל, צפירת הרגעה…אף אחד לא יוצר “קצר” בתקשורת מתוך כוונה תחילה. אם כך, מדוע זה קורה?

לרוב ה”קצר” הזה בתקשורת לא מתחרש משום שלבני אדם יש אופי שונה, אלא מדובר על התנגשות בין סגנונות תקשורת.

סדנת סגנונות תקשורת פותחת לנו צוהר לעולם המרתק של השפה התקשורתית הייחודית הזו ומאפשרת לנו ללמוד בזמן קצר כיצד להשתמש בכלים של השפה הזו בחיי היום יום.

סגנונות תקשורת – השפה שכולנו חייבים להכיר!

סגנונות תקשורת היא שפה תקשורתית לכל דבר. מסתבר כי קיימים ארבעה סגנונות תקשורת המתארים כיצד אנשים מתקשרים זה עם זה בסיטואציות שונות. כלומר, אם נכיר את הסגנון שלנו ושל האחר, נוכל לתקשר הרבה יותר טוב! כל סגנון תקשורת מגיב אחרת, מדבר אחרת וכפועל יוצא מכך – מתנהג אחרת. יתרה מזאת, אומנם לכל אחד סגנון תקשורת דומיננטי, אך בסיטואציות שונות, זמנים שונים ומקומות שונים, אנו מתנהגים אחרת לחלוטין ומתקשרים עם הסביבה אחרת. נסו לחשוב – האם אנחנו מתנהגים בבית כמו שאנו מתנהגים בעבודה? אתם כבר יודעים את התשובה.

אז מהם ארבעת סגנונות התקשורת?

סדנת סגנונות תקשורת עורכת לנו הכירות עם ארבעת הסגנונות ומאפשרת לנו להכיר גם את סגנון התקשורת המוביל שלנו:

הכירו את המשימתיים, אנשי ה”תאכ’לס” והשורה התחתונה. ניתן לסמוך עליהם שמרגע קבלת המשימה הם יעשו הכל כדי שהיא תבוצע. אם נרצה לתקשר עימם באופן יעיל נצטרך להגיע לנושא המרכזי ישר ולעניין.

לעומתם, המקדמים, אנשי הרעיונות, הכייף, האנשים שלא ניתן להתעלם מהם, ה”דרמה קווינס”, איתם צריך לתקשר אחרת לגמרי. אם נרצה לצוד את תשומת ליבם, חשוב שנפרט, ניתן דוגמאות ואפילו נספר סיפור.

המנתחים, אנשי הנתונים והמספרים, להם אין סבלנות לשמוע סיפורים. מדובר באנשים הקוראים גם את השורות הקטנות בכל חוזה ולכן עבורם צריך להצטייד בעובדות ונתונים. רק כך ניתן לגייס אותם לרעיון או לפעולה. אחרונים חביבים הם התומכים, האנשים הרגישים והאמפתיים, האנשים שיעשו הכל כדי שכולם יהיו מרוצים. אם נרצה לשתף איתם פעולה כדאי שנדבר איתם קודם כל על רגשות.

אם נכיר את סגנון התקשורת שלנו, ואת סגנון התקשורת של הסובבים אותנו: בני הזוג, החברים או הקולגות לעבודה, נוכל לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לתקשר עימם, כיצד אפשר לשכנע אותם, לרתום אותם למשימות וכמובן להפוך את התקשורת הבין אישית לברורה ופשוטה יותר!

 למי מיועדת סדנת סגנונות תקשורת?

סדנת סגנונות תקשורת היא סדנת חובה לכל מי שהתקשורת הבין אישית שלו חשובה עבורו, לכל מי שמבין שהכרת סגנונות תקשורת היא מפתח להשגת מטרות, לתקשורת מיטבית ולהצלחה בכל תחומי החיים. הסדנא היא סדנא ייחודית, מרתקת, סוחפת ומשעשעת בה לומדים במפגש אחד ממוקד בן מספר שעות על ארבעת סגנונות התקשורת, מהי הדרך הטובה ביותר לתקשר עם כל אחד מהם, תוך הכירות עם הסגנון האישי שלנו.

בתום הסדנא כבר לא יהיו תירוצים: תדעו לתקשר בן הזוג, הילדים, הבוס בעבודה ואפילו עם החמות…אז אם אתם מרצים, בעלי/ות עסקים המעוניינים לחדד את טכניקות השיווק תוך שיפור התקשורת עם הלקוחות, מטפלים, עורכי דין,  מאמנים, אנשים הנדרשים להעביר פרזנטציות ולדבר בפני קהל בישיבות צוות, וכמובן כל מי שרוצה להבין איך תקשורת מיטבית מובילה להצלחה –  הסדנא הזו היא בדיוק עבורכם!

סדנת סגנונות תקשורת “לדבר בשפה של האחר” היא סדנא פופולארית מאוד בקרב אירגונים וחברות. הסיבה לכך היא שיחסי עבודה בריאים הם תנאי בסיסי לתפקוד אירגוני תקין ולאקלים אירגוני מיטבי. כאשר התקשורת הבין אישית באירגון היא טובה ויעילה, אין ספק שהאירגון יצליח להשיג את מטרותיו. אך מה קורה כאשר יש אינטריגות וסיטואציות של אי הבנות? מה קורה כאשר עובדים בעלי סגנון תקשורת מקדם נפגשים בישיבת צוות עם קולגות בעלי סגנון משימתי? איך צולחים את האתגר? סדנת סגנונות תקשורת עונה בדיוק על צורך זה.  

“לדבר בשפה של האחר היא סדנת סגנונות תקשורת בהנחיית ענת אביעד, שחקנית, מומחית לעמידה מול קהל, סטוריטלינג, הומור ותקשורת בין אישית.“לדבר בשפה של האחר” זכתה להצלחה רבה בקרב מאות משתתפים באירגונים, חברות, גופים ציבוריים, רשויות מקומיות, מתנ”סים, צבא, מרכזי צעירים וקבוצות פרטיות לקהל הרחב בכל רחבי הארץ.

מה נלמד בסדנא?

✅ מהן ארבעת סגנונות התקשורת

✅ נזהה את סגנון התקשורת האישי שלנו

✅ כיצד ניתן לפתח תקשורת מיטבית עם כל אחד מהסגנונות?

✅ סגנונות תקשורת בעולם העבודה, בחיי היום יום ובמסגרת המשפחתית

✅ מה הקשר בין הצלחה, השגת מטרות ותקשורת בין אישית?

✅ מהו הקשר בין גמישות, השגת אינטרסים וסגנונות תקשורת?

עוד כמה דברים שחשוב לדעת:

הסדנא מתאימה הן לקהל הרחב והן לחברות ולאירגונים

הסדנא הינה סדנא חוויתית, סוחפת ומשעשעת הנעשית בקבוצות קטנות וגדולות.

הנחיה מקצועית, אינטראקטיבית וקלילה (ככה זה כשהמנחה היא סטנדאפיסטית)

משך הסדנא הוא שלוש עד חמש שעות

הסדנא כוללת הדגמות, פעילות עם חוברת עבודה, רכישת מיומנויות ותרגול

לבחירתכם גם הרצאה בנושא סגנונות תקשורת:

בונוסים מיוחדים למשתתפי הסדנאות

מדריך מושקע וייחודי לעמידה מול קהל וסטוריטלינג – חינם

 10% הנחה בהרשמה לכל אחד מהקורסים והסדנאות של מיזם התוכן “לכבוש כל במה”

 הנחה מיוחדת בהרשמה לתוכנית ליווי אישי

מעוניינים להרשם או להזמין סדנת סגנונות תקשורת?

הבמה מחכה לכם!

אז למה אתם מחכים?

לתיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים כאן

מפרגנים לסדנת סגנונות תקשורת

ממליצים על סדנת סגנונות תקשורת

“לדבר בסגנון של האחר”

אז מה הם סגנונות תקשורת?

סגנונות תקשורת ועמידה מול קהל

מוזמנים לקרוא עוד על סגנונות תקשורת בבלוג שלי

סגנונות תקשורת – השפה שכולנו חייבים להכיר!

מי לא מכיר את הסיטואציות הבאות: אנחנו חוזרים שוב ושוב על המילים שלנו, מוצאים את עצמינו אומרי את אותם משפטים, אנחנו מרגישים שדיברנו ברור, בעברית צחה, ובכל זאת נדמה לנו שהצד השני פשוט לא מבין למה אנחנו מתכוונים? אין אדם שזה לא קרה לו לפחות פעם אחת. אז למה זה קורה?

להמשך קריאה »

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מלאו את הפרטים לקבלת המדריך

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

ההרצאה "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

הסדנא "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

דילוג לתוכן