הרצאה על הומור ושפת גוף

הומור, שפת גוף ומה שבינהם

הרצאה מקורית, מעשירה וחוויתית!

לפרטים והזמנת ההרצאה, מלאו את הפרטים - מבטיחה לחזור :-)

“אף פעם לא חשבתי שייש קשר בין הומור ובין שפת גוף…תודה על הרצאה מלמדת, מרתקת ומצחיקה!”

הרצאה על הומור ושפת גוף היא הרצאה מעשירה ומפתיעה, ועל כן אין פלא שזוהי התגובה הכי שכיחה של צופים בהרצאה זו. אכן, יש קשר בין הומור ושפת גוף והמטרה של ההרצאה הייחודית הזו הוא לעמוד על הקשר שבין שניהם. אז בואו נדבר על הומור ועל שפת גוף.

הומור כאמצעי להעברת מסר

כולנו אוהבים לצחוק, והרבה. אך האם לכולם יש חוש הומור? בניגוד למה שרבים חושבים, לכולם יש חוש הומור, אך הוא לא מפותח אצל כולם. נכון, ישנם אנשים שנולדים עם חוש הומור טבעי והם אף משלבים הומור בחיי היום יום. לעומתם ישנם אנשים שההומור איננו בא לידי ביטוי בחייהם באופן תדיר. כולנו מכירים את “חמוצי הפנים”, לעומת החייכנים שכולם רוצים להיות בקירבתם. החדשות הטובות הן שכולם יכולים ללמוד לשלב הומור בחיי היום יום, צריך רק לרצות זאת.

מהן היתרונות של שילוב הומור בחיי היום יום? הומור מחזק את בריאות הגוף והנפש, “שובר את הקרח”, מסייע בשיווק ומכירות ובעיקר הופך את התקשורת הבין אישית למיטבית ואפקטיבית. הומור למעשה משמש צורת תקשורת בין אישית יעילה ביותר. תקשורת בין אישית היא תהליך של העברת מסר. אם הצד השני הבין ופירש נכון את המסר, זהו הבסיס למערכת יחסים טובה ותקינה. הומור מסייע לתהליך זה. מסר המועבר באמצעות הומור מסייע לו להיות זכיר יותר, מקליל את האווירה ואפילו עוזר בפתרון קונפליקטים.

פיתוח מודעות לשפת גוף כאמצעי לתקשורת בין אישית אפקטיבית

שפת גוף היא שפה שמדברים בה בכל העולם ואפילו תינוקות יודעים לקרוא את שפת הגוף של סביבתם ובמיוחד של בני משפחתם. כמו כן, היא מביאה לידי ביטוי את המחשבות והרגשות שלנו, שלא תמיד באים לידי ביטוי במילים. למשל, כמה פעמים קרה לנו שמישהו אמר שהוא מרגיש נפלא אבל על פי שפת הגוף שלו אפשר להבין שהוא חש בדיוק הפוך? שפת הגוף משדרת לסביבה את מה שאנו באמת מרגישים וחושבים. לכן מאוד חשוב לפתח מודעות לשפת גוף בכדי לייעל את התקשורת הבין אישית.

תארו לכם, למשל, שנוכל לדעת איזה רושם ראשוני אנו יוצרים אצל הסביבה מהרגע שרואים אותנו. במקרה כזה, נוכל להבין את תגובת הסביבה ביחס אלינו. התהליך הוא כמובן הדדי. אם נפתח מודעות לשפת גוף, נוכל גם אנחנו “לקרוא” את הצד השני, במיוחד במצבים בהם אנו נדרשים לאסוף מידע (למשל כאשר אנו מראיינים מישהו), או כשאנו נדרשים להשפיע או לשכנע. מסתבר כי תנועות הידיים, הקול, היציבה שלנו, המימיקות בפנים ואפילו הלבוש שלנו, מספרים עלינו ועל הסביבה, הרבה יותר מאשר אנו חושבים. זו הסיבה שפיתוח מודעות לשפת גוף הוא חשוב ביותר ליצירת תקשורת בין אישית אפקטיבית.

למי מיועדת ההרצאה על הומור ושפת גוף?

כל אחד מהכלים האלו, הומור ושפת גוף, מסייע ליצור מערכת יחסים תקינה עם הסביבה. שילוב של שני הכלים העוצמתיים האלה יחד יוצר תקשורת בין אישית טובה ויעילה.

הרצאה על הומור ושפת גוף מיועדת לכל מי שרוצה להעשיר את ארגז הכלים שלו, ללמוד כיצד הומור ושפת גוף יכולים לסייע בחיי היום, בעמידה מול קהל, בפרזנטציות, בהרצאות ואפילו בנאומים. אז אם אתם מרצים, עורכי דין, מורים, בעלי/ות עסקים, ובעלי מקצועות נוספים, ההרצאה הזו היא בדיוק עבורכם!

חברות ואירגונים בכל רחבי הארץ כבר הזמינו את ההרצאה על הומור ושפת גוף בשל היתרונות העצומים של השימוש בשני הכלים הללו בחברה או באירגון. הומור ושפת גוף מסייעים ביצירת תקשורת בין אישית מיטבית בעבודה, מחזקים את האקלים האירגוני, יוצרים אווירה מאפשרת וחיבור בין העובדים, החל מהעובד הזוטר ועד למנהלים. מאחר וההרצאה היא הרצאה מרתקת וקלילה היא מתאימה גם לארועי גיבוש.

“הומור, שפת גוף ומה שבינהם” היא הרצאה ייחודית, מרתקת ומקורית בהנחיית ענת אביעד, שחקנית, מרצה על שפת גוף, מומחית לעמידה מול קהל, סטוריטלינג, הומור ותקשורת בין אישית.
ההרצאה בנושא הומור ושפת גוף זכתה להצלחה רבה בקרב מאות משתתפים באירגונים, חברות, גופים ציבוריים, רשויות מקומיות, מתנ”סים, צבא, מרכזי צעירים וקבוצות פרטיות לקהל הרחב בכל רחבי הארץ.

על מה נדבר בהרצאה?

✅ הומור כדרך חיים – כולם יכולים?

✅ הומור עצמי – כיצד עושים בו שימוש נכון?

✅ הומור ותקשורת בין אישית

✅ הומור כטכניקה לוכדת קשב ומעוררת הזדהות

✅ פיתוח מודעות לשפת גוף

✅ רושם ראשוני והשפעותיו על תקשורת בין אישית

✅ שפת גוף כאמצעי להעברת מסר

✅ מה מספרים עלינו תנועות הידיים, הקול, היציבה ואפילו הלבוש שלנו?

עוד כמה דברים שחשוב לדעת:

ההרצאה כוללת קטעים קומיים וסיפורים מצחיקים לצורך הדגמה

 ההרצאה מתאימה לקהל הרחב וגם לחברות ואירגונים

 ההרצאה מיועדת הן לקבוצות אינטימיות והן לקהל רב משתתפים

 ניתן לקיים את ההרצאה בזום או במדיה הדיגיטלית

 הנחיה מקצועית, חוויתית, מעמיקה אך גם קלילה (ככה זה כשהמנחה היא סטנדאפיסטית)

 משך הרצאה הוא שעה עד שעה וחצי, או בהתאמה אישית

 ההרצאה כוללת אינטראקציה עם הקהל ורכישת מיומנויות

לבחירתכם גם קורס וסדנאות בנושא הומור ושפת גוף:

בונוסים מיוחדים למשתתפי ההרצאות

מדריך מושקע וייחודי לעמידה מול קהל וסטוריטלינג – חינם

 10% הנחה בהרשמה לכל אחד מהקורסים והסדנאות של מיזם התוכן “לכבוש כל במה”

 הנחה מיוחדת בהרשמה לתוכנית ליווי אישי

מעוניינים להזמין הרצאה בנושא הומור?

הבמה מחכה לכם!

אז למה אתם מחכים?

לתיאום שיחת ייעוץ השאירו פרטים כאן

מפרגנים להרצאה על הומור ושפת גוף

ממליצים על הרצאה / סדנא בנושא הומור ושפת גוף

“הומור, שפת גוף ומה שבינהם”

אז מה זה הומור ושפת גוף?

מהו הומור כדרך חיים?

כיצד שפת גוף משפיעה על חיי היום יום?

מוזמנים לקרוא עוד על הומור ושפת גוף בבלוג שלי

שפת גוף כאמצעי תקשורת

בכל פעם שאני מרצה על שפת גוף אני שואלת את הקהל מהי השפה המדוברת העולם. התשובות הכי נפוצות הן: אנגלית, ערבית, סינית. רוב הסיכויים שגם אתם חשבתם על אחד משלשת השפות האלו.

להמשך קריאה »

צרו קשר

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מלאו את הפרטים לקבלת המדריך

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

ההרצאה "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

מעוניינים לשפר את התקשורת הבין אישית בחברה או האירגון שלכם?

הסדנא "כיצד להעביר מסר אפקטיבי"? היא בדיוק בשבילכם!

מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור בהקדם

דילוג לתוכן