אז מהם ארבעת סגנונות התקשורת?
סדנת סגנונות תקשורת עורכת לנו הכירות עם ארבעת הסגנונות ומאפשרת לנו להכיר גם את סגנון התקשורת המוביל שלנו:
הכירו את המשימתיים, אנשי ה”תאכ’לס” והשורה התחתונה. ניתן לסמוך עליהם שמרגע קבלת המשימה הם יעשו הכל כדי שהיא תבוצע. אם נרצה לתקשר עימם באופן יעיל נצטרך להגיע לנושא המרכזי ישר ולעניין.
לעומתם, המקדמים, אנשי הרעיונות, הכייף, האנשים שלא ניתן להתעלם מהם, ה”דרמה קווינס”, איתם צריך לתקשר אחרת לגמרי. אם נרצה לצוד את תשומת ליבם, חשוב שנפרט, ניתן דוגמאות ואפילו נספר סיפור.
המנתחים, אנשי הנתונים והמספרים, להם אין סבלנות לשמוע סיפורים. מדובר באנשים הקוראים גם את השורות הקטנות בכל חוזה ולכן עבורם צריך להצטייד בעובדות ונתונים. רק כך ניתן לגייס אותם לרעיון או לפעולה. אחרונים חביבים הם התומכים, האנשים הרגישים והאמפתיים, האנשים שיעשו הכל כדי שכולם יהיו מרוצים. אם נרצה לשתף איתם פעולה כדאי שנדבר איתם קודם כל על רגשות.
אם נכיר את סגנון התקשורת שלנו, ואת סגנון התקשורת של הסובבים אותנו: בני הזוג, החברים או הקולגות לעבודה, נוכל לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לתקשר עימם, כיצד אפשר לשכנע אותם, לרתום אותם למשימות וכמובן להפוך את התקשורת הבין אישית לברורה ופשוטה יותר!
למי מיועדת סדנת סגנונות תקשורת?
סדנת סגנונות תקשורת היא סדנת חובה לכל מי שהתקשורת הבין אישית שלו חשובה עבורו, לכל מי שמבין שהכרת סגנונות תקשורת היא מפתח להשגת מטרות, לתקשורת מיטבית ולהצלחה בכל תחומי החיים. הסדנא היא סדנא ייחודית, מרתקת, סוחפת ומשעשעת בה לומדים במפגש אחד ממוקד בן מספר שעות על ארבעת סגנונות התקשורת, מהי הדרך הטובה ביותר לתקשר עם כל אחד מהם, תוך הכירות עם הסגנון האישי שלנו.
בתום הסדנא כבר לא יהיו תירוצים: תדעו לתקשר בן הזוג, הילדים, הבוס בעבודה ואפילו עם החמות…אז אם אתם מרצים, בעלי/ות עסקים המעוניינים לחדד את טכניקות השיווק תוך שיפור התקשורת עם הלקוחות, מטפלים, עורכי דין, מאמנים, אנשים הנדרשים להעביר פרזנטציות ולדבר בפני קהל בישיבות צוות, וכמובן כל מי שרוצה להבין איך תקשורת מיטבית מובילה להצלחה – הסדנא הזו היא בדיוק עבורכם!
סדנת סגנונות תקשורת “לדבר בשפה של האחר” היא סדנא פופולארית מאוד בקרב אירגונים וחברות. הסיבה לכך היא שיחסי עבודה בריאים הם תנאי בסיסי לתפקוד אירגוני תקין ולאקלים אירגוני מיטבי. כאשר התקשורת הבין אישית באירגון היא טובה ויעילה, אין ספק שהאירגון יצליח להשיג את מטרותיו. אך מה קורה כאשר יש אינטריגות וסיטואציות של אי הבנות? מה קורה כאשר עובדים בעלי סגנון תקשורת מקדם נפגשים בישיבת צוות עם קולגות בעלי סגנון משימתי? איך צולחים את האתגר? סדנת סגנונות תקשורת עונה בדיוק על צורך זה.